Русский | English
Kas gali būti išgelbėtas?

Rašyti komentarą gali tik prisijungę lankytojai. Prisijungti


Mikas (2012-02-26 21:40): Oi, ačiū Dievui, kad daugiau manęs nebeklausinėsi :)))) bus šventa ramybė :))))
edas12 (2012-02-25 23:06): Mikai,o tu visa Rasta skaitai?Klausiu sito klausimo,nes beskaitant tavo komentarus pastebejau,kad tu nezinai elementariausiu tiesu.O kai ju truksta,tada geriausia daryti viena:eiti pasimokyti.
Jei busi uolus mokinys,pats pastebesi ko nereikejo rasyti ir suzinosi kaip reikejo...
Norejau tau uzduoti keleta klausimu del Dangaus karalystes,bet dabar,po tavo paskutiniu komentaru isitikinau,kad tai beprasmiska,nes ne tas dar pazinimo saikas.
Mikas (2012-02-25 15:31): p. Gabrieliui. "Sveika akis mato savuosius rąstus ir juos išritina, o tada atsiveria kelias sutvarkyti ir kitų krislus. Šališkas vertinimas - bendražmogiškas bruožas, ir aš - ne išimtis. "
Įdomu tai, kad iš katalikybės yra atėjęs šališkas Pauliaus vertinimas, nematant jo kaip žmogaus su jo silpnybėmis (nes visi žmonės jų turi), o bandoma tas silpnybes pritempti kaip tobulumą, teisinantis, gal čia toks vertimas, ar toks laikmetis, ar gal Rašto eilutė pasimetė.... čia gal ne tiek prie straipsnio kiek šiaip mintis protestantams...
Mikas (2012-02-25 01:44): Zigmui. Apie kokias iškomentuotas silpnybes čia kalbi? Neturiu aš laiko ir intereso rašinėt apie silpnybes, aš rašau apie Dievo karalystę.
Mikas (2012-02-25 01:37): Kas tau čia neaišku, ko tu nerandi Rašte: ar Tėvo nerandi, ar Sūnaus, ar šv.Dvasios, ar angelų? Pagal išmintį ir pajėgumą žmogus yra paskiausiai po jų visų ir labiausiai ribotas. Taip Dievas sukūrė, taip ir yra. Visa kas Dievo - tai ir yra Dievo karalystė.
O dėl Tėvo valios vykdymo, tai tikrai visi tikintys ją vykdo, kiekvienas savaip kiek kam duota paties Dievo, o ne pagal iš šalies žiūrinčio ir kritikuojančio saiką. Beje neivienas negali jos įvykdyti tobulai, tai pagal tave išeitų, kad niekas nepateks į dangaus karalystę. Tėvo tikslas, kad patektų kuo daugiau, o ne kuo mažiau.
edas12 (2012-02-23 23:57): Na laikyti save krikscioniu,tai ne tas pats,kas juo buti.Daug kas save laiko krikscioniais,bet nuo to jie netampa krikscionimis.

Mikai,jei tu galetum paremti savo si (2012-02-21 23:34) komentara Rastu,tada galeciau teigti,kad tu matai Dievo Karalyste,bet zinau,kad tu to nepadarysi,nes nerasi Raste zodzio, palaikancio 'tavo supratimo karalystes'.
Visi mes turime silpnybiu,todel klystame,bet musu silpnybes nera tas pateisinamas dalykas,kuris leidzia mums daryti klaidas.Mes tik neturime kito smerkti del jo silnybiu,bet negalime toleruoti daromas klaidas del silpnybiu,ypac kai tai susije su Dievo tiesa.
Paulius nebuvo tolerantiskas Petro veidmainystei ir nepabijojo izeisti Petro,ir dar kitu akivaizdoje,nes Pauliui labiau rupejo tiesa,o ne Petro reputacija...
Siandiena daznai matosi atvirkstinis variantas,kai toleruojamas zmogaus daromos klaidos,del jo silpnybiu,o apie tiesa- geriau nekalbeti.

O gryztant prie dangaus karalystes,i kuria ne visi norintys patenka,o tik tie, kurie vykdo Tevo valia,tai cia reiketu kalbeti daugiau ir placiau,nes istiesu,sia karalystes tema yra mazai pamokslu,ir to pagrindine priezastis matyt yra ta,kad patys pamokslininkai mazai ka mato sia tema,todel vieni vengia apie tai kalbeti,o kiti kalba,bet ne daug ka pasako.
Dar karta pasiziurejau i straipsni ir labai pasigedau vieno svarbaus dalyko,-visai nieko nepasakyta apie tai,kad Tevas mums dave Sunaus gyvybe,kurios deka mes galime gyventi pagal Kalno pamoksla.
Zigmas (2012-02-23 00:20): Kadangi as save laikau taip pat krikscioniu,paskutini kom.,taikiau ne tik "edui 12",bet aisku,kad ir sau:)
As taip pat Mikai,"...nematau prasmės čia stumdytis Dievo karalystėje kuris krikščionis šaunesnis, darbštesnis ir panašiai..",nes tai ne tik,kad kvaila,bet ir isduoda taip daranciu vaikiska akluma:)O ta kvaila mada jau po keliu komentaru pradeti kom.vienas kito silpnybes tik dar labiau pabrezia taip daranciu akluma...manau pats "Mikai",siuo atveju,irgi nesi isimtis
Mikas (2012-02-22 21:51): Vis gi net pats "akliausias" krikščionis mato daugiau negu nekrikščionis, ir nematau prasmės čia stumdytis Dievo karalystėje kuris krikščionis šaunesnis, darbštesnis ir panašiai, nebent kažkas nemato pačios Dievo karalystės ir nesuvokia kur esąs, tada tai tikrai gaila.
Zigmas (2012-02-22 18:07): Sutinku su tavimi "edai 12",man taip pat "Gaila,kad krikscionys tokie dar akli..."
Mikas (2012-02-21 23:34): Dievo karalystėje yra ne tik žmonės, bet ir Tėvas ir Jėzus ir šv.Dvasia ir angelai. Visi jie kažką veikia, ir neša daugeriopai didesnį kaip pasakei "pelną" negu žmonės, jie daro tai ką jiems priklauso daryti, jų dėka ir vyksta tie visi kiti procesai Dievo karalystėje.
edas12 (2012-02-20 19:41): Mikai,jei nesupranti apie ka kalba eina,tai geriausia butu patyleti,nes dabar ka prirasei -tera tik tavo pacio fantazijos.As rimtai.Jokio rimto argumento negaletum duoti is Biblijos,kad paremtum savo fantazijas.Kas cia per savaiminiai vykstantys procesai?:))Savaime veikiantys,visiskai nepriklausomai nuo zmogaus...?Tokia mintis neranda vietos Dievo zodyje,ji is kitos vietos...
O apie inasa i karalystes klestejima,tai argi neskaitei apie Viespaties duotus talentus savo tarnams?:)
Gavai viena talenta-tai nesk pelna,o neuzkask,nes savaiminiu budu jis tikrai pelno nenes :))

Gaila,kad krikscionys tokie dar akli...:(
Mikas (2012-02-20 18:06): Savaiminių procesų Dievo Karalystėje kurie ir taip vyksta (sėja, pjūtis, Dievo pašaukti darbai, stebuklai ir kt) nes tai yra Dievo Karalystė, o ne pasaulis, nereikia priskirti kaip savo nuopelno ar įnašo į Karalystės klestėjimą, o priimti kaip malonę ir nesusireikšminti. Nes bus kaip Zigmas parašė - čiuoši lauk paskui Liuciferį :)
edas12 (2012-02-20 17:02): Mikai,kaip besuksi-visgi skirtumas tarp amzinojo gyvenimo ir dangaus karalystes yra :),tereikia tik pamatyti,o tada jau ne tik kad zinosi,kad reikia kazka tai dirbti,seti,pjauti.. :),bet ir zinosi kaip,ka,ir delko reikia dirbti,seti,pjauti,taip pat turesi ir stimula tai daryti :).
Mikas (2012-02-20 16:21): Grįžtant prie Dangaus Karalystės. Kažką dirbti, nudirbti, sėti, pjauti aplamai įmanoma tik esant Tėvo karalystėje. Esant jos išorėje, pasaulio dalyje, tai gali stengtis pats kiek nori, ten neveikia niekas ir tušti kūno darbai.
Zigmas (2012-02-20 16:14): Labai geros ir teisingos mintys.Duok Dieve kiekvienam jas skaitant isgirsti kas yra sakoma.
Fariziejisku nuostatu besilaikantys zmones Dievo jiems skirtus zodzius visada taiko(e)kitiems,nes jie isigudrina(o)"issigelbeti" patys,savo tikejimu,savo darbais,savo,bet ne Dievo,teisumu.
Jezus su tokiais nesigincydavo,Jis jiems siule atgailauti...
Man patiko "edo 12"komentaras:),"...uztenka tik patiketi...".Mano nuomone itikejimas yra tik kazkas panasaus i kudikio gimima.Na argi uztenka tik kaip slyvai iskristi is mamos "...ir tu turi amzinaji gyvenima":)
Ne vienas nepradejo tiketi Juo be Dievo malones,antraip isgelbejimas nebutu "is malones,per tikejima" bet musu darbo vaisius.Kas nesuvokia tikrosios malones svarbos zmogaus isgelbejime tas nesupranta,kad vienintelis budas Dievui istikro isgelbeti zmogu issaugant jam + ir laisva valia,ir tebuvo tik is Dievo malones,ir tik per tikejima.Antraip zmogus be jokios abejones butu anksciau ar veliau nuejes...Liuciferio pedom.Aciu Jam,kad Jis pirma ji,o ne mus isspyre is Dangaus,antraip,anksciau ar veliau,tai butu mums atsitike ir Jam butu teke vienam nuobodziauti visa amzinybe:)Bet,dar karta,aciu Dievui,kad tie kas ne tik klauso bet ir girdi Evangelijos zinia tuo tik patvirtina,kad Isgelbejimas imanomas tik is malones...
edas12 (2012-02-20 15:53): Suvokiu ir komentuoju.Ir suvokiu kodel kai kuriems tai nesamone... :))
deivis (2012-02-20 15:30): Edas rašė:"kad gautum amzinaji gyvenima,uztenka tik patiketi ir tu turi amzinaji gyvenima,bet kad ieiti i dangaus karalyste,tam jau reikia atsiversti ir pasidaryti kaip mazu vaiku.Amzinaji gyvenima gauni akimirksniu,vien tik patikejes,bet kad ieiti i dangaus karalyste,tam jau reikia pasidaryti kaip mazu vaiku"
Edai,ar pats bent kažkiek suvoki, kokią nesąmonę čia parašei? Tu tikėk kaip nori,bet tavo vietoj su komentarais kol kas neskubėčiau.
edas12 (2012-02-20 13:57): Kaip ir sakiau,daugelis neskiria dangaus karalystes nuo amzinojo gyvenimo,neskiria,nes nemato tarp ju esamo skirtumo.Todel jiems tai vienas ir tas pats.

Mikai,tikriausiai ne mazutelis jau esi,jei ne,tai tau tada teks uzsidirbti karalyste :))

Na,bet ka istiesu Jezus norejo pasakyti Mato 19,14?Ar kad mazuteliai gauna karalyste,ar kad TOKIU YRA dangaus karalyste?Kad aiskiau suprasti Jezaus zodzius Mat.19:14, reikia perskaityti ka Jis sake anksciau,t.y. 18 skr.

1 Tuo metu prie Jėzaus priėjo mokiniai ir paklausė: „Kas yra didžiausias dangaus karalystėje?”
2 Pasišaukęs vaikutį, Jėzus pastatė tarp jų
3 ir tarė: „Iš tiesų sakau jums: jeigu neatsiversite ir nepasidarysite KAIP maži vaikai, niekaip neįeisite į dangaus karalystę.
4 Taigi kiekvienas, kas nusižemins kaip šis vaikelis, bus didžiausias dangaus karalystėje”.

Niekur Biblijoje nepasakyta,kad reikia pasidaryti kaip mazu vaiku,kad gautum amzinaji gyvenima,uztenka tik patiketi ir tu turi amzinaji gyvenima,bet kad ieiti i dangaus karalyste,tam jau reikia atsiversti ir pasidaryti kaip mazu vaiku.Amzinaji gyvenima gauni akimirksniu,vien tik patikejes,bet kad ieiti i dangaus karalyste,tam jau reikia pasidaryti kaip mazu vaiku,o tai jau viso gyvenimo procesas,kuris prasideda nuo atgimimo...
Taigi.
Mikas (2012-02-19 23:13): Kartu su amžinuoju gyvenimu paveldima ir Dangaus Karalystė, ji atitenka įsūnystės būdu, tampant Dievo vaiku.
Ir nėra ji nei užsidirbama, nei "užsigrobiama", gal reikėtų įvairesnių Biblijos vertimų pasiskaityti dėl Mato 11,12, tai bus aiškiau apie kokią prievartą ten kalbama.

Mato 19,14 Bet Jėzus tarė: “Leiskite mažutėlius ir nedrauskite jiems ateiti pas mane, nes tokių yra dangaus karalystė”
Argi mažulėliai gali užsidirbti arba "užsigrobti jėga savo dalį" :))))
edas12 (2012-02-17 11:15): Amzinaji gyvenima gauname tikejimu,uztenka tik patiketi ir tu turi amzinaji gyvenima.Salyga del amzinojo gyvenimo gavimo visiems vienoda,tiek turtingiems,tiek vargsams-tai tikejimas.Prie tikejimo nereikia prideti jokiu geru darbu,nereikia kazko tai issizadeti,nereikia lysti per adatos ausi,nes amzinaji gyvenima paveldime tik tikejimu.Bet su dangaus karalyste viskas yra kitaip,kad paveldeti dangaus karalyste-jau reikalingi zmogaus darbai.Biblija daro skirtuma tarp amzinojo gyvenimo,bei dangaus karalystes,bei parodo skirtingas salygas,kuriomis patenkama i sias dvi sferas.
Pastebiu,kad karalystes tema yra neaiski daugeliui krikscioniu,todel karalyste yra maisoma su amzinuoju gyvenimu-lyg tai vienas ir tas pats,bet taip nera.Todel siandiena,kas mato karalyste,tas nebus apsnudes,jo zadinti nereikes,jis bus neabejingas pasaukimui is aukstybiu,ir su jega grobs karalyste jau siandien.


 © 1988-2014  Krikščionių bendrija TIKĖJIMO ŽODIS